COMUNICAT OFICIAL SOBRE LES MESURES ADOPTADES PEL SARS-COV-2

Benvolgudes,

Seguint les indicacions de la Secretaria General de l’esport i de l’Activitat Física i en la línia d’actuació del Departament d’Ensenyament que ha decretat el tancament de les escoles, universitats i instituts i amb la finalitat de prevaldre la salut i el benestar de tots i totes les participants a les activitats que gestionem directament des de l’Associació Esportiva Ciutat Vella, decretem la suspensió de tota activitat esportiva extraescolar i de tota activitat física que dirigim des de la nostra entitat per un període mínim de 15 dies degut a la situació epidemiològica per coronavirus SARS-CoV-2.

L’AECV Demana que continueu atentes a les modificacions que puguin produir-se en aquestes directrius indicades de de les administracions i des de les autoritats sanitàries.

Paral·lelament, seguirem en contacte amb els i les representats de la Secretaria General de l’Esport i l’Activitat Física i de l’Institut Barcelona Esports per atendre a les recomanacions que s’indiquin per la seva part o les autoritats competents.

Demanem, per tant,  responsabilitat i col·laboració davant d’aquestes mesures que son beneficioses per tots i totes.

Moltes gràcies,

Associació Esportiva Ciutat Vella