Durant aquest mes d’agost hem dut a terme l’últim casal d’estiu 2026 de l’Associació Esportiva Ciutat Vella, on més de 110 infants i joves del districte de Ciutat Vella han gaudit del nostre casal d’estiu a l’Escola Collaso i Gil.
Han estat quatre setmanes plenes de jocs, descobertes, aprenentatges i, sobretot, moments compartits que ens han permès fer barri i celebrar la diversitat cultural que ens envolta.
Descobrint la diversitat del nostre entorn
Al llarg d’aquestes setmanes hem conegut i explorat diferents cultures presents al nostre entorn, apropant-nos a les seves tradicions, costums i formes de vida. A través de tallers, jocs i activitats, els infants i joves han pogut descobrir la riquesa de conviure en un districte tan divers i multicultural com Ciutat Vella, on totes les persones hi tenen cabuda i aporten valor a la comunitat.
Coneixent Barcelona a través de les sortides
També hem aprofitat l’estiu per descobrir alguns dels espais més emblemàtics de Barcelona. Hem pujat dues vegades fins al Tibidabo per gaudir del parc d’atraccions, hem experimentat i après al CosmoCaixa i hem conegut de prop la feina que fan els Bombers de Barcelona per ajudar i protegir la ciutadania. I sense anar gaire lluny, també hem gaudit d’espais culturals del nostre entorn més proper, com el CCCB i la Filmoteca de Catalunya, convertint el Raval en un gran espai d’aprenentatge, cultura i descoberta.
Un estiu per refrescar-nos i gaudir del mar
Les altes temperatures d’aquest estiu també ens han acompanyat durant el casal. Per això hem gaudit de jocs d’aigua, de sortides a la Creueta del Coll i de diferents jornades a l’Espai de Mar de la Barceloneta, on els infants i joves han pogut practicar activitats com el paddle surf i el caiac, descobrint el litoral barceloní d’una manera activa i divertida.
Molt més que un casal d’estiu
Aquest casal d’estiu no ha estat només un espai d’activitats. Ha estat un espai per conèixer-nos, sentir-nos part del barri, descobrir la ciutat que ens envolta i créixer plegades. Un estiu per jugar, aprendre, compartir i, sobretot, fer comunitat.
💛 Gràcies a totes les famílies, infants, joves i equip educatiu que n’heu format part.
Us esperem l’estiu vinent!






