Festa de l’esport femení

Festa de l'Esport Femení a Ciutat Vella

8 de març - Dia Internacional de les Dones

A l’Associació Esportiva Ciutat Vella entenem l’esport com una eina de transformació social, i això inclou el compromís amb la igualtat de gènere.

Tot i que impulsem diverses activitats adreçades a dones i noies al llarg de l’any, sabem que encara queda molt camí per recórrer per revertir les desigualtats que persisteixen en l’àmbit esportiu.

Per aquest motiu, coincidint amb el 8 de març, organitzem la Festa de l’Esport Femení a Ciutat Vella, una jornada lúdica, participativa i reivindicativa que vol visibilitzar, promoure i reivindicar la participació de les nenes i noies en l’activitat física i esportiva, especialment en edats escolars, on l’abandonament és més elevat.

Inspirada en el programa Dona i Esport de l’Institut Català de les Dones, aquesta iniciativa —que el curs 2024-2025 va celebrar la seva sisena edició— vol garantir que totes les noies del districte tinguin accés a l’esport que desitgin, en un entorn segur, inclusiu i lliure d’estereotips, i que puguin gaudir-ne en igualtat de condicions.

Perquè l’esport també és un dret, i ha de ser per a tothom!

Amb el suport de:

Confirma la teva assistència

Inscriu-te

Ets una empresa?

Vols ajudar-nos a fer crèixer aquest projecte?

Contacta'ns!

0

No hi ha productes a la cistella.